вівторок, 3 березня 2020 р.



MW X6 першого покоління (E71) оснащений традиційними бензиновим або дизельним двигунами, а для прихильників екологічного стилю життя має версію з гібридним (електро-бензиновим) силовим агрегатом під назвою 'ActiveHybrid'. Повнопривідні версії мають серійну класифікацію 'xDrive'.

Вперше авто як концепт-кар було продемонстровано на Франкфуртскому автосалоні в 2007 р. Концепт дуже сподобався фахівцям і потенційним споживачам. Тому серійний випуск і продаж розпочались вже в наступному 2008 році.

В 2009 році вийшла версія BMW X6 M та ActiveHybrid X6 з V8 (індекс E72) — гібридний автомобіль, оснащений парою електромоторів і сумарною віддачею силової установки в 485 к.с.

Х6 збирають на заводах США, Росії, Єгипту, Індії, Таїланду, Малайзії.[1]

У 2012 році Х6 зазнав невелику модернізацію: злегка змінилася зовнішність, з'явилися нові опції.

і 2009 року громадськості була представлена ​​спортивна версія X6 M, яка являє собою модель xDrive50i з форсованим до 555 к.с. двигуном з подвійним турбонадувом. Допрацюванню також піддалися підвіска, рульове управління, система повного приводу і, в незначній мірі, елементи інтер'єру та екстер'єру. BMW Х6 М і Х5 М стали першими в історії BMW Motorsport автомобілями з повним приводом, турбованим двигуном в сегменті SUV.

За потужність цього позашляховика відповідає 4.4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Продуктивний восьмициліндровий двигун генерує вражаючі 567 кінських сил при 6.000-6.500 обертах в хвилину та 76.5 кг/м крутного моменту при 2.000-5.000 обертах в хвилину. До того ж, двигун отримав спеціальну мастильну систему, яка дозволяє йому абсолютно нормально функціонувати навіть при відносно низьких та високих температурах. Восьмиступінчаста коробка передач M Steptronic співпрацює зі спеціальною версією системи повного приводу xDrive, яка, у свою чергу, рівномірно розподіляє потужність на передні або задні колеса в залежності від типу дорожнього покриття. Коробку передач можна залишити в автоматичному режимі або перемикати за допомогою важеля, розташованого за рульовим колесом. Всі ці характеристики дозволяють даному автомобілю досягати відмітки у 96.5 км/год за 4.2 секунди. Вражаючий показник, особливо з урахуванням ваги позашляховика у 2.268 кг. Гранично допустима швидкість сягає показника у 249.5 км/год. Очікувати надмірної економічності від такого транспортного засобу, звісно, не варто, але завдяки наявності системи страт/стоп, можна отримати такі показники, як: 16.8 л/100 км в місті і 12.38 л/100 км на трасі.


3 коментарі:

BMW i8 — повноприводне купе класу «G2» з гібридною силовою установкою. Вперше концепт-кар BMW Vision Efficient Dynamics був представлений ...